13 d’abril 2022

Ja son aquí

11.4.2022

Vam arribar el dilluns a la nit i les refugiades es van allotjar a l'Hotel Plaza (genial!!!). Al matí de dimarts vam organitzar conjuntament amb Creu Roja el trasllat a Granada amb 2 busos. Van arribar cap a les 10 de la nit: sopar ràpid i dormir.

En paral·lel, amb els 2 busos ucraïnesos vam anar ahir dimarts a Sant Joan Despí, on hi ha un magatzem de l'Hospital Clínic. Varem carregar els busos amb 7 palets d'ajuda humanitària. Algunes de les coses que portem són especialment esperades a primera línia de guerra ia les ciutats més castigades (sobretot demanen torniquets i collarets cervicals). En aquests moments estem coordinant el lliurament del material a Lviv i tot arribarà demà dijous.

Ara estem rebent missatges d'agraïment de les famílies des de Granada, cosa que apreciem i que compensa sobradament totes les hores de maldormir, mal-menjar i malviure que hem passat aquests dies d'intens viatges.
Ira, mare de 2 boniqes nenes de 6 i 8 anys ens diu "Instal·lades, ben dormides, i ben descansades - molt agraïdes a tots els que han col·laborat i han organitzat aquesta evacuació. Us portarem sempre als nostres cors!!! ❤️💛💙"

La tripulació del comboi estem esgotats. Portem molts dies de viatge i encara que no ho sembli també amb molt estrès. Sabent-nos greu hem decidit ajornar una setmana el proper viatge per poder descansar uns dies, i també posar ordre a les finances i buscar nous patrocinis. Cada bus ens consta 8.500 Euros i ja en portem 3!!!

El proper viatge segurament el farem el dia 23 d'abril (dia de Sant Jordi) amb el beneplàcit de les nostres parelles, i estem valorant que també siguin 2 busos (100 persones).